Advertajzing

Riječ Advertajzing (Advertising eng.) od skora je postala veoma popularna u poslovnom svijetu, te je svoju primjenu našla isključivo na digitalnom tržištu.

Baš zbog toga jedna od riječi koje konstruišu naziv naše agencije je ADVERTAJZING a ne, oglašavanje ili reklamiranje.

Razlika između marketinga i oglašavanja se najčešće i najjednostavnije objašnjava na sledeći način: ako zamislimo da je marketing pita, advertajzing – oglašavanje je samo jedno njeno parče.

Advertajzing predstavlja sav onaj digitalni marketing koji je vezan za promociju vaših kampanja na online tržištu, a to znači putem Gugla, Fejsbuka, YouTube-a Instagrama, Whatsapp-a, Fejsbuk mesindžera a koji svakodnevno bilježe sve veće pozitivne rezultate i preuzimaju sve veće parče pite koje smo spomenuli.

S obzirom da se trendovi u digitalnom marketingu svakodnevno mijenjaju, tržište postaje sve teže za “prevariti”, te smo danas došli u period gdje da bi kampanja uspjela nije dovoljno pritisnuti samo “Promote” ili “Boost post” dugme.

KRAVA svakodnevno prati trendove, osmišljava nove načine kako pravilno plasirati online oglase, te u saradnji sa inostranim marketinškim stručnjacima radi na skupljanju informacija o novim kanalima online promocije.

Zapitajte se, koliko ste novca potrošili na online promociju a koliko ste proizvoda ili usluga prodali isključivo zahvaljujući toj promociji.

Ne bacajte vaš novac.